woensdag 8 juli 2015

Vlaggetjeslijn

Met granny's kun je zo veel doen! En als je wilt leren haken zijn granny's heel geschikt om mee te beginnen en dan maak je bijvoorbeeld een....vlaggetjeslijn!


Het leuke van haken vind ik dat je zo kunt varieren met kleuren én met materialen! Hetzelfde patroon wordt dan totaal anders!

Ik haakte een granny, het patroon vind je bijvoorbeeld hier: haakjuf.granny en ik haakte maar door...

Een lang snoer met lossen als slinger en klaar is je vlaggetjeslijn!


Wil je dit ook leren maken, ik geef workshops!! Je kunt een workshop volgen via De haakgarage of via Sjocolade.nl/workshops
Bij De Haakgarage hebben we na de zomer een nieuw programma klaar liggen!
Bij Sjocolade kun je een high tea combineren mét haken, een top idee lijkt mij!

1 opmerking:

  1. Thank you for sharing at my link up last week, you are welcome to join in this week too.

    BeantwoordenVerwijderen