zondag 26 juni 2016

Roze gatensjaal is klaar!




Ik heb deze sjaal al eerder laten zien, maar nu is hij klaar!
Kijk,  hier , vertelde ik hoe ik de sjaal aan het haken was mét een beschrijving van het patroon. Je kunt 'm dus zo zelf ook zo haken. Echt een aanrader, het is een heerlijk werkje! Alleen stokjes en lossen, dus ook echt niet moeilijk!
Ik heb de hele sjaal aan het eind omhaakt met vasten. Ik vind dat altijd een mooie afwerking van je haakwerk. Daarna heb ik de sjaal geblockt en nu ruikt hij heerlijk door de Eucelan en is prachtig in model!



Het is van Lang Yarns Jawoll Magic nummer 19. Het is 75% wol met 25% polyamide. Het is een gemeleerde bol met allerlei kleuren roze. 

Leuke combinatie zo met het spijkerjasje!


En nu ga ik weer wat nieuws maken, ook weer leuk! Kennen jullie Pinterest wel?
Als je even om inspiratie verlegen bent, kun je hier je hart ophalen. Eveneens een heerlijke verslaving!


3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden ! Ik vind de kleur ook echt mooi, dat verloop komt er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sjaal! Mooie kleur en mooie combi, zo met je spijkerjasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic!! ♥ Super nice colorplay and great pattern. Thanks for sharing! Groetjes, Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen