zondag 10 juli 2016

Bloemetjes en weer gewonnen!



Het is mijn lucky maand. 
Vorige berichtje schreef ik al dat ik een workshop heb gewonnen van stipstijl en nu....
was ik de winnaar bij Annemaries haakblog !!
Annemarie was jarig, ze trakteerde en ik was de gelukkige!
De blog van Annemarie is sowieso favoriet bij mij, ik hou erg van de link-party's die zij elke zaterdagochtend organiseert. Erg leuk om te kijken wat anderen maken, ook vind ik leuk om mijn eigen dingen te laten zien.



Afbeeldingsresultaat voor haak je happy de kinderkamer

Kijk dit boek heb ik gewonnen! 
Haak je happy van Lisanne Multem van de blog Draad en praat.
Leuke ideetjes allemaal, vooral de hertenkop vind ik erg leuk!!

De bloemetjes hier boven zijn van een patroontje van Little Woollie. Ik vind dat ze leuke patronen heeft en een heel eigen kleurgebruik. Je herkent heel duidelijk dat het van haar hand komt en dat vind ik erg leuk, zo'n eigen stijl.
Het patroon is niet moeilijk en ze heeft ook nog duidelijke foto's!
Zo'n bloemetje doet het ook altijd goed op een kaartje!

3 opmerkingen:

  1. Sweet flowers! Congrats on the prize, Marijke, I'm happy with you. Surely a pretty book, enjoy :-). Sunny greetings & have a good week!
    Nata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Veel plezier met dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, al weer iets leuks gewonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen