dinsdag 1 november 2016

Big Love omslagdoek




Een warme winterse omslagdoek of misschien kan ik beter zeggen: omslagdeken!
Heerlijk lekker warm, een mooie herfst kleur met een klein glittertje in de rand. 
Ik vind 'm leuk!!



Ik haakte het op haaknaald nummer 7 en gebruikte er 6 bollen van. Daarna haakte ik een klein randje zilverdraad en daarna met heel mooi materiaal (geverfd door Wol met Verve) nog een randje. Ik kan jullie niet meer precies vertellen wat het was. Ik heb mijn haakkarretje opgeruimd en in mijn ijver de wikkel weggegooid! De wol kocht ik natuurlijk bij De Haakgarage in Meppel


De kleur is alleen heel lastig te fotograferen, zoals je waarschijnlijk wel ziet.
Ik krijg het niet helemaal goed in beeld. 
De weersvoorspelling is voor de komende dagen niet veel beter. Het zal bewolkt blijven wat altijd lastig is voor foto's.
Dus met deze foto's moet ik het maar doen deze keer!


Ps 
Ik ben ook weer aan het breien geslagen, tjonge wat een klus, maar ik heb het idee dat ik nu goed bezig ben! Volgende keer weer meer!


6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke omslagdoek. Daar ga je de komende weken veel plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omslagdoek! Heerlijk, nu het kouder is/wordt. Ik ben benieuwd wat je aan het breien bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Leuk dat je meedeed met mijn link party.
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, het is vaak een goed begin van mijn weekend!!

      Verwijderen
  4. Thank you for sharing in my link up last week.
    A New party is open. Welcome.

    BeantwoordenVerwijderen