maandag 14 november 2016

Stippen!



Voor de zomer won ik een workshop Stippen van Stipstijl bij de Haakfabriek. Toen leek het nog eindeloos te duren voordat het eens november zou worden, maar vorige week kon ik dan toch naar Ens rijden voor de workshop!
Ik was reuze nieuwsgierig, hoe zou Stipstijl ervoor zorgen dat je de stippen gelijkmatig en in mooie cirkels op het keramiek krijgt?! Zou ik dat ook kunnen leren??


Onder het genot van heerlijk gebak en koffie, werd ons heel rustig en duidelijk uitgelegd wat de tips en trucs zijn bij het stippen. Daarna mochten we zelf aan de stip! En dat is zó leuk om te doen en je krijgt al zo snel een mooi resultaat! Ik heb er serieus een nieuwe hobby bij! Ik vind het heerlijk om te doen! Wat ook fijn is dat je het zo even pakt, maar ook zo weer weg kunt leggen.


Dus als je me zoekt?? Ben ik of aan het haken of breien òf aan de stip!

 enorm bedankt voor deze leuke ochtend en fijne workshop. Ik kreeg ook nog een tasje mee om thuis verder te kunnen stippen en dat doe ik met veel plezier! 


5 opmerkingen:

  1. Ook weer zo leuk, je krijgt het wel druk met ook nog stippen er bij!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hé, dat stippen!! Ik heb vorig jaar een workshop bij Stipstijl gevolgd. Je zou je uit kunnen leven op het thema kerst dit jaar. Ik zou zeggen: Stip ze!!
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om te lezen Marijke! En wat fijn dat je er nóg een hobby bij hebt. Ik ben erg benieuwd naar wat je nog meer gaat maken en kijk uit om het te zien! Keep up the good work, Nienke van Stipstijl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit! Je schaal is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen